KRONİK YORGUNLUK SENDROMU VE Dr. Kamil Teker Yöntemi

Yorgunluk çağımızda en yaygın yaşanan histir. Gerek çalışma hayatının yoğunluğu gerekse sürekli stres nedeniyle zihin fonksiyonlarına aşırı yüklenme nedeniyle yorgunluk gelişmektedir. Ancak bu yorgunluk kesik kesik seyretmektedir. Oysa sürekli yorgunluk normal değildir.

Sürekli ve şiddeti gittikçe artan yorgunluk vücutta bir arızanın geliştiğine delalet eder. Bu klinik tablonun birçok sebebi olabilir. Ancak mevcut tetkiklerle sebebi saptanmayan bir grup var ki, kronik yorgunluk sendromu adı verilmektedir.

Kronik yorgunluk sendromunda (KYS), teşhise tanı kriterlerine göre ulaşılmaktadır. Çeşitli ilaç grupları ile hastanın yaşam konforunu sağlamaktan öte hedef yoktur.  Hasta gün geçtikçe canlı cenazeye dönüşmektedir.

Tedavi esaslarında önerilen hastanın yorucu faaliyetlerden uzak durması, günlük spor aktivitesini yapması, uyku düzenine önem vermesi ve yeterli uyuması vb.  Klinik şikayetleri için gerekli ilaçlar ağrı kesici, kas gevşetici, vitamin kombinasyonları, anti-depresan ilaçlar, uyku bozukluğu ilaçları gibi bir uzun liste kullanması gereken ilaçlar, ilaçlar, ilaçlar…

Günden güne hasta yürüyen eczaneye dönüşmektedir. Tüm bu tedavilere rağmen hastalığın klinik seyri durdurulamadığı gibi hasta zamanla bu ilaçlara rağmen canlı cenaze olarak yaşamaktadır. Hasta en iyi bilen otoritelerden hastalıktan kurtulma umudu beklentisini dillendirdiğinde, yanıt; YOK maalesef olmaktadır.

Oysa Dr. Kamil Teker Yöntemi ile kronik yorgunluk sendromundan kurtulmak mümkündür.

Tekrarlayarak yazıyorum kronik yorgunluk sendromundan Dr. Kamil Teker Yöntemi ile kurtulmak artık mümkündür. İlaçsız, ameliyatsız ve tamamen doğal yöntemler ile kronik yorgunluk sendromunu tedavi edebiliyoruz.

Tedavi yönteminde omurgadaki sapmaları, hizalanma kusurlarını manuel terapi teknikleri ile düzeltmek suretiyle omurgayı normal çalışır düzene kavuşturuyoruz. Yenileyici enjeksiyon tedavisi ile bağ dokusunun tüm bileşenlerini (kas, deri, fascia, ligament, sinir dalları ve sinir duyusu, vb.) rehabilite ederek iyileşmeyi sağlıyoruz.

Sinir sistemi üzerindeki parazitlenmeyi düzeltmek suretiyle beyin-vücut iletişimini maksimum düzeyde verimli ve eksiksiz işlemesini sağlamak, kronik yorgunluk sendromunun tüm belirtilerinden yani hastalığın pençesinden kurtulmayı mümkün kılmaktadır.

Dr. Kamil Teker Yöntemi ile KRONİK YORGUNLUK SENDROMUNDAN KURTULMAK MÜMKÜNDÜR.

İlgililere duyurulur.